Med facit i hand

image

Jag gillar den här bilden, för mig representerar den resultatet av att ge upp, den inspirerar mig.

Idag är det kanske extra viktigt att känna inspiration, nu när det offentliggjorts att Falkenbergs Airsoftbana läggs ner.

image

Det är samtidigt viktigt att minnas syftet med anläggningen: Att öka antalet deltagare och skapa en rekryteringsbas för Airsoft Varbergs utomhusspel.

Många engagerade har passerat genom föreningen, mycket nöje och nya vänskaper. En del har tom fått jobb tack vare meriterna att arbeta med anläggningen.

Jag skulle som en av de som en gång var med och drog igång Airsoft Varberg och anläggningen Falkenbergs Airsoftbana vilja rikta ett tack till dig som deltagit, hjälpt till, varit medlem, gett bort din tid, eller bara funnits där.

image

Ja, det är jag på bilden en varm sommardag 2009. Ja, det är GothCon XXII t-shirten.

Tack, det var en fantastisk tid som gjordes möjlig av dig.

image

Med facit i hand